onsdag 5. januar 2011

Godt Nyttår





Nytt år og nye muligheter : ) 


Eg har hatt ei utrulig flott jul. 
Me har virkelig kosa oss med famile og venner. 
Har vært så heldig å hatt ferie i romjula, 
så eg har virkelig fått nytt den flotte romjulstida. 
Kjenner at eg er litt i feriemodus enda, 
var ganske så hardt å stå opp kl 0430 første dag på jobb. 
Men det er godt å væra tilbake i vanlig rytme igjen.

Kjenner at det skal bli godt og litt vemodig å ta bort julepynten. Men kjenner at det kribler i meg etter å få fram den vanlige pynten igjen, å kanskje få putta inn litt nye ting : ) 
Kjenner at kreativiteten stiger, har så mykje eg har lyst å lage. Så dei mørke kveldene framover skal eg bruke til å være litt kreativ sammen med min kjære symaskin :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar