mandag 13. desember 2010

Nokre julebilder fra meg : )


No har eg endelig fått pynta litt utpå trappa mi.
Det er så kjekt å pynte og styre no til jul : )

 









Her er nokre bilder fra gangen og stua mi.



       Dette er julekalenderene til gutane mine  
som ein kan sjå på stoff-fargane,
        så laga eg desse på begynnelsen av 2000 tallet.  
Synest dei er koselige,
sjølv om dei ikkje er heilt up to date i fargane : )






Bildet av dei tre visemenn, har eg sydd sjølv 
etter inspirasjon frå eit quilteblad.
Det er nok 10 år siden eg laga det og.




Her er nokre bilder fra stua mi,
ser at eg har noko å jobba med når 
da gjeld å ta bilde og å få da retta lyset.
 Men, men eg får berre prøva å feila litt til.



No skal eg opp på loftet, å male eit nytt strøk 
på benken eg kjøpte på bruktbutikken for ei stund sidan.
Den skal bli kvit og fin : )
Den skal eg bruke som Tv-benk nede i stova mi.
Skal bli så godt å få skifta ut den gamle!!!
Den blei altfor liten etter at min kjære mann, 
kjøpte altfor stor Tv.
Skjønner ikkje heilt poenget med å ha så stor Tv eg.
Men har forstått at da e ein manne ting da der med store tv`ar.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar