onsdag 15. desember 2010

Hjelp!!!




Min mann blei så glad i dag, når bror hans kom med førjulspresang til han.
På bilde ser dåke ka så møtte meg då eg kom heim fra jobb i dag.
Verdens styggaste lyslenke, er det mulig?? Min mann var selvfølgelig overbegeistra.....
Her må det jo være lov å komme borti ledningen heilt tilfeldig med ein avbitar??
Selvfølgelig likar eg julelys, kanskje ikkje overbegeistra for dei med fargar. Men kan godta dei små lysa, å då bør det være gjenomført og stiligt.
Men desse lysa er jo store som snøballar (får frysningar på ryggen) og passer IKKJE inn i mi stove.
Mannen snakkar til og med om å henge dei på juletreet, å ungene er heilt enig (HJEEELP).
Må nok komme opp med ein god avledningsmetode her, trur nok eg må gå inn for å få dei opp i loftstova,  der hadde dei nok passa veldig godt inn!!!
 Eventuelt ute (hmm, kanskje dei ikkje tåler regn...?...)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med nye julelys! Kan ikke si jeg er misunnelig :) En av de få tingene jeg IKKE misunner deg ;)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Kom tilfeldigvis over bloggen din og FOR en fin blogg du har. Masse fine ting og oppskrifter med flotte bilder. Her vil jeg gjerne tilbake og legger meg til som følger.
    Kom gjerne innom meg også :)
    PS. Jeg har en venninne med en mann som også var så begeistret for farga lyslenker. Som et kompromiss fikk han ha dem på soverommet ;)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Stakk innom for å ønske deg en deilig julefeiring!
    Store goe juleklem fra Sol!
    Så bloggen din hos en venninne!
    Du har en ny følger :o)
    Tja,la han ha de lysene i år,og så kan du rydde de bort???? Hi,hi!!

    SvarSlett